create your own banner at mybannermaker.com!

04 February 2011

Fmly Day











Da lama rasanya aku x join club vivac nih...umo pn da meningkat,rasa mcm da tua jer nk join2 club cm gini..tambahan pula (agak skema plak ayt aku nih) biba aku tu br lepas xcdnt..bumper depan kemek,blkg calar..x repair2 pn lg.ntah bila la dpt repair biba aku tuh...so aku agak malu nk join club nih memandangkan dorg pnya biba mmg cantik2...huhuhu..betapa kerdilnya biba aku bila park sebelah biba2 dorg tuh...tp pujukan demi pujukan,maka aku pn bersetujulah menjoinkan diri dengan aktiviti vivac yang dinamakan santai dipantai vivac darulnaim(ala2 fmly day)...lokasi nya tepi pantai,ada BBQ,sukan...tp mlm sblm tu aku kuar ngn bf aku sabariah,g mkn2..pstu decide nk isi minyak terus..bila smpai kt stesen minyak,time nk isi tu baru aku terperasan yg penutup minyak kete aku x der..apa sudah jadi???uuuwwaaa.....br aku igt,pg td aku kelam kabut g keje,isi myk dl...penutup tu mmg biasanya aku akan letak atas bumbung kete aka atas spoiler..msti aku lupa nk ttp dan terus start kete g keje..penutup tu confirm la jatuh kan bila kete da gerak..pnt aku cari area stesen minyak tu tp x jmpa2...tnya pekerja stesen myk tu dorg ckp x der nampak pn..sedihnya la..mengadu kt pkwe,kena leter sb cuai..ayh aku lg la bising siap x bg bwk kete jauh2 takut minyak tu kuar..sib bek isi RM20 jerw... tp sb da xcited nk g fmly day vivac tu,aku sumbat jer la ngn kain nak kasi tutup ckit..aku pn risau jgk kan takut minyak tu melimpah kuar ke...bahaya siut.ngeri aku nk bayangkan..ktorg smpai dekat kol 11 lbh,biasala kl da konvoi nih,kena tgu sume berhimpun dl,then baru gerak..bwk kete pn xleh laju2,,da namanya konvoi..smpai jer serah kt dak2 laki utk parking kete sb aku mmg fail parking2 kete nih..lg pn dorg parking msti nk susun kasi cantik2 pnya..x cayer tgk gmbr2 nanti.huhuhu...aktiviti dimulakan dengan..sesi bergambar..aku bawak sabariah,mf bff dan juga my camerawomen..pstu aktiviti bbq,mmg happening sb tgn smpai masak,merah2 sb kepanasan..lepas mkn dak2 laki main bola kaki tiga..mmg nk pecah perut gelak tgk dorg main...dak2 perempuan mmg x berminat nk join sukan2 nih sb masing2 terbuai2 ngn angin pantai yg sepoi2 bahasa..mata ngntuk gler2 ah...sib bek ada baby adam (anak salah seorang dak vivac..)..tgk ragam dia leh la segarkan mata..lepas tu konvoi ke pantai irama..leh plak ada roadblock kt c2..msg2 kena chek lesen ngn ic...tp sume lepas,alhamdulillah..syukur x der abg J..kl x mmg sume x lepas la..tp aku lepas kot.huhuhu..x jadi nk lepak c2 so ktorg terus ke airport pengkalan chepa (kt c2 mmg port dak2 kete tiap2 ptg)..da smpai c2 ada la sesi bergambar ckit..gmbr aku x banyak pn..aku masih menantikan sumbangan gambar2 dari dak2 lain...dlm kol 6 ktorg balik...aktiviti hr tu mmg sgt2 happening..mmg x rugi aku pegi..hope lepas ni banyak lg aktiviti2 mcm tu...

P/s: eh,kt mana ek nk beli penutup minyak tu?mahal x?uuuwaaaa..moral of the stori,jgn cuai mcm aku..isi myk tu cepat2 tutup..jgn smpai terlupa...k.tata

No comments:

Post a Comment