create your own banner at mybannermaker.com!

23 July 2009

hari yg agak bz gak la...

hari ni hari khamis,hehehe.saje je nk bgtau, kot2 ada yg lupa hr ni hr apa..hr ni aku mcm bz gak la, tp x tau apa yg aku bz kan td..ym jer lebih..ngn saper lagi kl x ngn si ...... ehmmm2.ne leh g tau..rahsia.rasa nk balik kg jer hujung bulan ni..rindu la kt mak aku..semalam kol mak, hati ni rasa x sedap jer bila dia bgtau dia kena darah tinggi..risau btl aku.kuat sgt mak aku keje, tu yg boleh kena darah tinggi..da la penat keje, mcm2 mslh dia nk kena pikir..dia dpt naik pgkat, tp dia terpaksa tolak, atas sb2 tertentu..kesian kt mak..tp nk bt mcm mana, da itu keputusan dia...bg aku mak aku adalah insan terbaik di dunia..wlaupn anak dia yg sorg ni x berapa baik la kan..hehehe. lama gak aku sembang ngn dia, dekat stgh jam, smpai hp dia hbs batry..huhuhu..rindu btl kt mak aku. rindu nk tlg dia berniaga kt kdai mcm dulu2.dulu aku slalu merungut sebab aku penat, kdg2 memberontak,,mana x nye balik keje dpt rehat jap je, then da kena d kdai tlg mak berniaga,kol 3 @ 4 pagi baru la aku dpt balik umah, naik mtr plak tu,tp mak n ayah aku follow dr blkg..pernah gak aku kena kacau ngn mat rempit, dorg ckp aku bohsia la, minah rempit la,tp sib baik dorg x wt paper kt aku..skang bila aku da berjauhan ngn mak aku, br aku rasa rindu sgt, bila mlm aku rasa very2 lonely, blh nangis kl layan sgt.huhuhu..mak aku slalu pesan jgn kawin ngn org jauh2, nt x der saper nk jaga aku..mak ni, kl kawin ngn org jauh, da tntu la suami yg jaga..tp tu la mak, x tau la nape dia risau sgt kl aku berjauhan ngn dia..skang mgkn dia x risau da kot,sb aku pn da besar, da pndai jaga diri..emm, i mis u mom..bye

No comments:

Post a Comment