24 July 2009

hari minggu dtg lagi..huhu


esok sabtu..x keje la.bestnya.hehehe.leh arr bgn lmbt...membe aku ajak ot esok..p aku kn nk cat bilik,so x leh ar nk wt ot ngn dorg.huhuhu..x dpt duit lebih la aku bulan ni..yg bulan lepas punya claim pn x dpt2 g..geram tol.

td g sogo jap, sajer bl brg2 keperluan.tp hbs la gak seratus lebih..beli bukan byk sgt pn..adoi, pening tol ngn duit ni..cm air jer laju mengalir..smlm br gaji da tolak itu ini berapa jer yg tinggal..hahaha.da la aku ni jenis x tau nk berjimat,,kan best dok kg..emmm tu gmbr terbaru aku,,makin tmbam la..dl mula2 dtg keje cni, aku still slim lagi,,skang mcm di pam2..balik kg hr tu membe2 sumer ckp aku da gemuk..uwwaaaa.nk diet tp x tahan tol kl lapar,,asyik nk mkn je..

2 comments:

  1. di pam2....mcm tau je sbb ape.huhu

    ReplyDelete
  2. ane ade tmbam sgt pn..
    ok je la fiza..
    he he..

    ReplyDelete