06 August 2009

Jumaat,07.08.2009
















Hari ni aku rasa sungguh bosan..datang keje td aku beli sandwich,tp x mkn lg sb membe aku ajak mkn kt cafe..so aku tukar selera, mkn bihun + kuew tiew goreng + neslo ais..kenyang gler aku..huhu..hari ni x byk keje penting, so aku wat jugak la ckit2, tp x rush pn...membe aku mc hari ni, yg lain terlibat ngn apc kt ampang,,bosannye..Semalam kol mak aku, dia ckp adik aku yg no.3 kena H1N1, tp alhamdulillah x teruk.skang da kuar wad.risau gak aku,nk balik tp keadaan x mengizinkan di + pula ngn mslh kew..huhu.mak aku slalu marah ckp aku x pndai berjimat..semalam boleh dia tnya aku bila nk kawin, takut adik aku yg dok uitm tu kawin dl dr aku..aku ckp ada jodoh aku kawin la..sajer tnya dia, kl aku kwin ngn orang jauh cm ner..dia kata smpai hati aku nk tggl kn dia sorg2 kt umah, dia x bagi aku dok jauh dr dia..aku ckp mak cari la jodoh utk aku,hehehe..risau btl dia tkt aku kawin ngn org jauh..Pastu dia asyik citer pasal anak sedara aku si Balkis tu..makin nakal sejak dia da pandai berjalan skang..01.08.2009 hari tu hari jadi dia..da setahun umur dia, teringat lagi masa mula2 dia lahir, aku jaga dia kat wad,aku br nk terlelap je dia nangis nk susu..kelam kabut aku bt susu utk dia, sib baik nurse x npk aku bg susu botol kt dia, lau x, x psl2 aku kena marah..mak dia best je tdo sb ubt bius x ilang lagi..hahaha.skang da setahun, rasa cepat jer masa berlalu..skang dia pndai berjalan, adik aku ckp kl g ambik dia kt nursery dia jalan kuar sendiri,x payah kena dukung cm dl dah..smlm kaki dia luka sb kena kaca, dia sendiri yg main cawan pastu cwn tu pecah..tp adik aku ckp ms tgh sakit tu smpat lg dia cekik kepala kucing ayah aku..nakal sgt..x sabar nk balik raya ni, msti da besar dia.yg kelakar rambut dia la, kerinting sgt2, bergulung2.hahaha.da la mkin tmbam, mana x tembam,mkn nasi mesti ada lauk ayam..esok n lusa x keje, bosan nya dok umah srg2,x tau nk wat pe..11hb exam plak kt bangi,mls giler nk stdy..angan2 nk smbg blaja, tp exam utk kje ni pn aku da mls nk stdy cm ner la nk smbg blaja lg...hahaha.,,x tau la nk k.i.v smpai bila aku pnya niat nk smbg blaja tu, x smpai seru lg...membe aku konvo kt upm ahad ni, dia da dpt ijazah, bestnya..aku gak blaja separuh jalan je..insyaallah, ada rezeki lebih aku smbg blaja..bukan apa mls da nk wat loan lg, ptptn yg aku pnjm dl pn x terbayar lg..da byk giler yg tertunggak...aku x suka dok sorg2 kt umah, nt aku mula la rasa nk nangis teringat kt kg, igt kt mak aku, ank sedara aku, igt kt motor aku..da lama x merempit ngn nauvo merah aku tu..huhu..ptg ni balik g sogo jap, beli apa2 yg patut utk msk esok.huhu...ok la, lapar plak, nk mkn sandwich yg aku beli depan jkr pg td,,npk sedap jer.

1 comment:

  1. huhu..
    s0klan bila nk kawen tu?
    standard la tu fizah..
    haha~

    ReplyDelete