create your own banner at mybannermaker.com!

09 August 2009

hari ni aku ada ujian menaip,huhuhu.pagi2 aku rileks jer, x der la gabra sgt..tp time 9.30 td aku mula la menggelabah,tp leh ar wat lg..da siap aku taip tu tiba2 cc aku tegur margin aku salah..rasanya aku da set ikut margin yg disuruh td..then aku cuba adjust2 balik, tp jd cm tu gak..aku mula la kelam kabut..aku bgtau cc pastu dia soh aku copy n print kt pc membe aku, amalina..dia yg btlkan aku pnya margin then print..sib baik.lau x mau aku nangis td.hahahaha.paper pn benda da lepas, so aku redha je la, kl lulus alhamdulillah,kl x lulus terpaksa la aku mengulang lagi thn depan..tp harap2 aku lulus la.esok plak aku ada peperiksaan perkhidmatan kt institut penilaian negara, bangi..sib baik kak marina ada, dia ajak g ngn dia,tp dia soh tgu kt sg besi..aku mana pnh g sg besi, tp naik je la lrt esok..harap2 aku x sesat @ tersalah train la esok..mudah-mudahan segala urusan berjalan dgn baik esok..amin

No comments:

Post a Comment