create your own banner at mybannermaker.com!

12 August 2009

susahnya nk menjaga hati orang...

huhu, lama da x tulis blog ni, hari selasa lepas aku cuti, smlm plak bz, biasa la kl da cuti tu, bila msk keje balik, byk la keje yg nk kena siapkan..huhuhu..ni nk cite pasal hari aku exam ritu..kwn aku tgu kt lrt sg besi kol 8, sib baik aku x lewat..bila da smpai cari pnya cari membe aku yg lg sorg x jmpa..then dia tegur aku, ptt la x jmpa rupenya dia pkai musk, siyes aku x cam dia lgsg..da la bwk beg cm dak sek, tau la bwk buku yg tebal2 giler tu kan..then naik kete membe aku, so teruskan la mencari tmpt aku exam tu iaitu institut penilaian negara (inspen) kt bangi..member aku yg drive tu tiba2 bg aku peta lokasi ke tempat tu, dia soh aku jadi pilot la konon..tiba 1 simpang, kt peta tu tulis medan selera ikan bakar then belok kanan,tp kt smpang tu cuma ada medan selera kg dato abu bakar baginda...ktorg da terlajak jauh pasal nk cari medan selera ikn bakar tu..huhu...agak2 da jauh tu ktorg u-turn la balik then br la npk simpang ke inspen tu..mmg sah smpng kt medan selera kg dato abu bakar baginda tu, per arr pnya peta.smpai tu br kol 9, nerves giler..tp yg sedey nya aku x leh jawb paper bahagian B..huhuhu.so redha jer la, kl lulus alhamdulillah..kl fail pn leh ambik lg skali thn dpn..huhu...balik tu ktorg g pjaya, mkn kt wisma tani..huhu.then balik umah aku tdo arr pe lagi..then nk citer psl menjaga hati ni...nape kta yg slalu je kena jaga hati org, tp org x slalu nk jaga hati kita kan..hehehe.itu jer aku nk cite, x leh lebih2 dlm ni takut menyinggung mana2 pihak plak..hahaha.tp apa pun yg terjadi berjalan la tanpa henti, cm lagu siti nurhaliza tu..mean life must go on la kan..di sebabkan kejadian2 yg menimpa aku kebelakangan ini, yg mana melibatkan soal hati dan perasaan,aku da buat keputusan muktamad!dan x mgkn aku akan berpaling lg lepas ni..huhuhu..

No comments:

Post a Comment