13 July 2009


pagi2 lg da bergelap..sib baik kejap jer.huhuhu.baru igt nk tido jap..semalam aku tido umah member aku, buka puasa membe aku masak aym msk kicap, kari ikan n aku cuma goreng sayur..(aku mmg x reti masak pn, huhuhu)..pastu ada lauk lebih pagi td kitorang panaskan n bwk bekal..so hari ni kira save bajet la jugak, pasal bwk bekal.maklum la tgh2 bulan ni, msg2 da kekeringan mcm kt gurun dah.huhuhu.semalam ada 1 peristiwa yg x dapat aku lupakan..n bt aku jadi benci sgt kt seseorang...saper org tu biarlah rahsia...harap2 dia blh cari kwn yg lebih baik dari aku...so, aku x nk dah pedulikan dia lg..cukuplah apa yg da aku bt kt dia selama ni, tp dia lgsg x menggargai..org kata berkawan ni biar la seribu, tp walau kita ada seribu kawan sekalipun blm tentu kita akan dapat kawan yang btl2 blh menjadi kawan yg sebenar2nya...apa pun hari ni aku rasa tenang n hepi..harap2 ketenangan aku ni biarlah berpanjangan utk hari ni...hehehe,ok la masa utk bt keje,bye2

No comments:

Post a Comment