create your own banner at mybannermaker.com!

02 September 2009

kenapa begini akhirnya...

da lama aku x update blog aku ni..last apdate sblm pose ritu...x der cite yg nk ditulis..hair jumaat lepas aku balik kg, siap mtk halfday lagi..pstu smbg cuti plak hari selasa..3 hari aku balik kg, rasa mcm lama je..aku selera mkn msa berbuka pose wlaupn aku x pose sb dpt mkn ngn fmly aku;..kt kg aku x kuar pn, cuma lepak kt umah n main ngn anak sedara aku yg nkl sgt2 tu.

tp aku x sgka sgt ms kt kg, aku x dpt jmpa seseorang yg amat aku rindui..aku sendiri x tau apa puncanya padahal kami da plan nk kuar mlm tu tp mlm tu irg yg aku nk jmpa tu tiba2 mendiamkan diri smpai hari ni..aku kol dia byk kali, tp lgsg x berjawab..aku cuma nk tau apa punca nya..kenapa dia sggp wat aku mcm ni..

akhirnya semalam aku kembali ke kl dgn hati yg hampa..apa yg ku harapkan tidak menjadi kenyataan..biarla,jika itu yg dia mahukan.aku pasrah.x guna nk melawan takdir.cuma aku kesal sgt2, dia pergi mcm tu je, lgsg x jelaskan aku apa2..pergi tanpa pesan..dan yg pasti dia pergi aku x tau akan kembali @ tidak..

No comments:

Post a Comment