03 September 2009

i want to 4get him...

terlalu perit rasanya bila kita ditinggalkan oleh org yg kita sayangi,lebih2 lagi bila dia meninggalkan kita tanpa sebarang pesan dan alasan....bukan senang kita nk melupakan segala yg pernah kita lalui bersama org yg kita syg...dan sesungguhnya aku bukan lah seorg yg tabah utk menanggung dugaan ini..

namun apa yg boleh aku lakukan hanya la berserah pada takdir..mmg aku x ditakdir kan utk bersamanya lagi..

gantung....
ku harus menemui cintaku..
mencari tahu hubungan kita..
apa masih atau telah berakhir..
kau menggantungkan hubungan ini
kau diamkan aku tanpa sebab..
maunya apa? ku harus bagaimana?
kasih..
sampai kapan kau gantung cerita cinta ku..
memberi harapan
hingga mungkin ku tak sanggup lagi
dan meninggalkan dirimu...
detik-detik waktu pun terbuang
teganya kau menggantung cintaku
bicaralah biar semua pasti..
kau menggantungkan hubungan ini..
kau diamkan aku tanpa sebab
maunya apa?ku harus bagaimana?
gantungnya hubungan cintaku
membuatku sakit...
hingga mungkin ku x sanggup lagi
dan meninggalkan dirimu...
lagu tu mgkin ada kena mengena ngn kisah aku skang...sedey jugak memikirkannya..namu sampai bila aku harus meratapi nasib ku...dan sampai bla aku harus menaruh harapan..cuma 1 yg ku tanamkan dlm fikiran aku skang ni, aku akan melupakan dirinya...aku pasrah

No comments:

Post a Comment