create your own banner at mybannermaker.com!

03 September 2009

semalam aku jumpa ngn member baik aku,nenney..kebetulan semalam abg n kak ipar dia berbuka kt sogo, so aku ambik la peluang ni utk berjumpa n berbuka puasa bersama nenney...aku balik keje dl then smpat lagi aku tdo..kol 6.30 bgn dan bersiap..kol 7 aku gerak dari umah, lif plak wat hal,agak lama la aku tggu..then aku pn g la tgu lrt,tp time tu da 7.15, org lain da dok mengadap mkanan utk berbuka, tp aku still dok tgu lrt lg..da x der org lgsg, tiba2 ada plak sorg perempuan india tu tegur aku, rpnya dia nk tnya cm ne nk g sogo..aku ckp aku pn nk ke sana jgk...ada la jugak org yg boleh aku sembang..huhuhu.smpai sogo dlm kol 7.30, cari nenney, dia plak x jmpa mcd..dpt msj dr dia suruh aku tgu jer depan mcd,so aku tgu je la..dlm 5minit pstu dia smpai, dr jauh aku da senyum2 kt dia..maklum la da lama x jmpa, dkt 5 bulan jugak rasa nya kami x jmpa..last aku jmpa dia ms aku kt pjaya dl, kami jmpa kt alamanda, tgk wayang, n mkn mcd jugak..da jmpa terjadi la adegan mcm dlm jejak kasih, peluk cium kt depan mcd tu..huhuhu.pstu apa lagi, order la apa utk dimkn, aku mmg da lapar tahap maksimun da...aku oder set bigmac, tp neney blanjer la kan..sib baik pasal duit aku mmg da x der pun..mmg bersyukur sgt,tp malu gak la sb aku da lama janji nk blnjer dia..tp smpai skang blm ada kesempatan lagi..insyaallah neney aku akn tunaikan janji aku tu..huhu.ms mkn tu mcm2 ktorg sembang,smbil gelak..mklmla da lama x jmpa mcm2 la citer..pas mkn kami pn g la window shoping, yer la nk shoping mmg aku x der duit dah..tgk2 jer la,smbil menikmati lagu2 raya..rasa x sabar sgt nk sambut raya kt kg..tgl 2 minggu jer lagi..huhu.tgh2 syok2 kami pilih baju yg murah2 tiba2 ada pengumuman yg sogo akan ditutup 5 minit lagi..so nenney mula la membayar baju yg dipilihnya..pstu kami pn blah la,ms aku nk balik tu mmg sedey jer rasa..x per la, lain kali boleh jmpa lagi..ps2 aku balik, dlm kol 10 aku smpai umah, iron baju,lipat baju then cuci muka n ready 2 sleep..tp pejam punya pejam mata x leh nk tdo gak..adoiya,geram tgk member aku yg kiri kanan tdo dengan syoknya..aku plak still x leh tdo..aku pn msj la ngn adik aku kt kg..dia citer psl anak sedara aku yg nakal tu..pstu aku x sedar pn bila aku lena diulit mimpi..kol 4.30 jam aku berbunyi,aku dengan susah payahnya bangun utk bersahur..igt mls nk bgn tp teringat ptg smlm aku beli ayam percik..so aku pn bgn la..ps sahur aku tdo balik, n pg td aku bgn lewat,kol 6.45..huhuhusmpai opis pun lwat ckit hr ni..tp lwt 3 minit je.

No comments:

Post a Comment