create your own banner at mybannermaker.com!

11 September 2009

Thai Steamboat At Johnny Restaurant-10/09/2009





























Semalam aku berbuka puasa kt luar ngn membe2 1 opis aku...kol 5 tu kami da siap2 balik then g cucuk duit dl (maklumlah baru gaji).huhuhu.then kami nek tren terus ke stesen hang tuah..pastu kami berjalan je, sajer nk penatkan kaki disamping utk senaman bagi membuang lemak2 yg terkumpul.

pastu da smpai terus g kt times square dan destinasi kami adalah restoran Johnny..so kami bgtau la order kami iaitu Thai Steamboat, kami ambik Set C yang harga nya adalah RM59.90..tapi kami tambah nasi putih n air mengikut kesukaan kami..aku plak order Strawbery Float,emm sedap giler..sementara nk tgu waktu berbuka tu, aku,ana n rina g survey2 kedai kst..cadangnya nk beli la kst raya..tp lgsgg x der yang berkenan so kami pn g semula kt Johnny tu n menunggu waktu berbuka dengan penuh sabar..

waktu berbuka da tiba so ktorg pun apa lagi melantak la, hehehe..mmg sedap sgt mkn steamboat tu..byk giler n kami betul2 kekenyangan...sambil makan kitorg bergelak ketawa..biasa la group kami kan mmg periang n ceria sentiasa...then masa tgh mkn tu tiba2 aku ternampak sorg mamat ni, lebih tahan la ensemnya..eh, mcm kenal jer..aku bgtau membe aku yg aku cm knl mamat yg tgh tgkap gmbr tu..dorg ckp mtg2 la ensem sumer aku kenal..tp mmg aku kenal mamat tu..tp x berani plak nk pgl takut2 tersalah org malu giler aku..

pas mkn kami pn byr bil n nk blah dari c2..masa nk kuar tu aku terpandang kawan aku masa kt uitm dl, anis..dia skang keje kt JKR, berhampiran jer ngn tmpt keje aku..mmg sah mamat tu yg aku kenal sb mamat tu pkwe si anis tu..hahahaha.anis geram sb aku x tegur dia awl2 sedangkan aku da npk si mie tu..x per la anis nt kt jmpa lain kali yer..jgn marah cayank..


pstu destinasi kami seterusnya ialah sg wang..nk cari kast ngn handbeg..tp dekat sejam aku melilau x der 1 pn yg berkenan..beg pn x de yg berkenan dihati..membe aku sumer da siap shoping dan tanpa jemu menemankan aku..last2 sg wang tu da nk ttp n aku pn da letih, so kami decide nk balik je..msa otw nk balik tu ternampak 1 handbeg yg cantik,bg aku ngn kwn2 aku la kan, hehehe.tgk harga dia RM79.90, alahai apsal la mhl sgt ni,member aku dengan x putus asa nya tawar menawar ngn pekerja kdai tu (mcm dia je nk beli)..last2 dapat la harga RM50.00..boleh la dari harga asal td kan..so aku pn terus membelinya..pstu balik naik monorail nk ke stesen hang tuah.alahai org ramai sgt2..berebut2 aku, da mcm sardin da dlm monorail tu.then smpai kt hang tuah kami ambik ltr plak terus ke stsn sentul timur iaitu stesen terakhir..sb umah kami kt c2..huhuhu
sampai umah masing2 kepenatan yg amat sgt..sementara membe aku mandi aku pn iron la baju..pastu smpt lg msj ngn membe aku nenney..ps mandi aku pn tdo dgn lenanya smpai x sedar nk bgn sahur..pkwe aku plak gerak kol 5.30 so aku cuma sempat minum air msk..hari aku terasa sgt lapar sb x sahur..huhuhu..dan ptg ni destinasi aku yg seterusnya ialah Sogo..hehehe.nk cari kst lg...ne leh x beli, nk raya da ni..huhuhu.

1 comment:

  1. he he..
    buke kat luar wif kwn2 ek..+ s0ping..
    byk ke s0ping raye?

    laa..asl la fiza nek monoril trun ke hang tuah..
    hurmm nek monoril trus trun ttwngse je la..then nek star blik sntul je..lg sng skali jln :P

    ReplyDelete