create your own banner at mybannermaker.com!

11 January 2010

Hadirnya dirimu...

kisah cintaku telah lama berlalu...biarlah,aku selesa begini..hati aku tidak lagi kecewa, tidak lagi sedih..sesungguhnya aku redha dengan ketentuan Yang Maha Esa....dan aku harap Dia akan memberi jodoh yg lebih baik utk aku..aku mengenali seseorang tika tahun 2009 menemui penghujungnya..bermula dengan perkataan 'kawan' tapi ntah nape aku cukup senang berkawan dgn nya..bersembang dengannya membuat aku bahagia,gembira dan lenyap segala kesedihan..walaupun kami tidak pernah berjumpa,tetapi setiap hari dia akan menghubungi aku,atau sekurang2nya SMS utk bertnya khabar...Namun,kegembiraan itu hanya seketika..ntah kenapa sejak 2 hari yg lepas dia mendiamkan diri,lgsg tidak menghubungi aku dan SMS aku..sibukkah dia??sebelum ini jika dia sibuk mcm mana pn dia akan menghubungi aku..ini tidak,aku menghantar SMS pn tidak dibalas,aku cuba hubungi dia,tp dia langsung tidak jawab panggilan aku..aahhh,apa yg da jadi?aku tidak pasti jika aku ada melukakan hati dia....andainya aku ada tersalah kata,maafkan la aku.berdiam diri begini tidak akan dpt menyelesaikan apa2 mslh...walau dimana pn dia berada @ apa yg dia sedangkan lakukan,aku doakan dia selamat..amin...dan andainya dia sudah x mahu berkawan dgn aku lg, aku doa kan dia bahagia...Apa yg pasti dia sudah wujud dlm hati aku...apakah aku harus menunggu?

No comments:

Post a Comment