create your own banner at mybannermaker.com!

30 December 2009

selamat tinggal 2009

Esok merupakan hari terakhir bagi tahun 2009...thn 2010 bertambah lagi umur ku, tp still muda..:)
Tahun 2009,
terlalu byk meninggalkan kenangan manis dan juga pahit bt aku..
di awal tahun aku mendapat berita gembira kerana mendapat pekerjaan..
di awal tahun juga aku mengenali seseorang yg sehingga sekarang aku masih mencintainya..
dan tahun 2009 akan meninggalkan aku dengan seribu kepahitan..
di penghujung tahun, aku terpaksa menerima takdir ini dengan redha...
setiap kenangan tahun 2009 akan sentiasa aku kenang..
dan akan sentiasa aku jadikan iktibar utk aku menempuh tahun baru yg akan datang..

Azam tahun 2010....

pertama sekali aku ingin sgt melupakan dia yg telah byk menghancurkan hati aku...
kedua, aku ingin sentiasa gembira,,,semoga kesedihan dan kelukaan yg aku alami tahun 2009 kan pergi..
ketiga, aku ingin menggembirakan hati kedua org tua ku..
keempat, aku ingin kumpul duit, nk beli kereta..hehehe
kelima, nk kuruskan badan..emmm, nk turun kan sehingga 10kg..leh ke?huhuhu
keenam,nak kawin..hehehe.tu pn kl ada calon..smga aku akan jmpa org yg btl2 menyayangi aku..amin

No comments:

Post a Comment