02 December 2009

12.03.2009

hari ni genap seminggu dia bergelar suami...hari tu aku ada kol dia,aku tnya seronok x da kawin..dia kata biasa jer,sama mcm dia bujang dl..aku tau dia cuma tipu aku,,dari suara dia pn aku tau dia sedang bahagia.da 2 hari dia x kol aku lgsg..mana mgkn dia akan igt aku lagi sedangkan di depan mata dia sudah ada insan tersayang...ntah la kenapa hati aku pn rasa bahagia dan turut gembira bila tau dia sedang bahagia..mungkin btl kata orang, jika kita sayangkan seseorang, kita pasti ingin kan dia bahagia wlpn bukan dengan kita...dalam diam, aku seakan rela melepaskan dia dari aku...abang,pergi la..aku melepaskan sedikit demi sedikit dia dari hati aku..walaupun sukar,aku rela berkorban demi kebahagianmu...Andai nya jodoh aku dengan dia, aku percaya pasti dia akan mencari aku satu hari nanti...

3 comments:

  1. kebahagiaan itu akn dtg jua akhirnye..

    ^.^

    sbr ye fizah (=

    ReplyDelete
  2. jangan terlalu berharap pada kepunyaan orang lain. dia dah kawin.. tentulah isteri dia adalah yang terbaik untuk dia.. dan awak pula tentu akan jumpa yang terbaik untuk awak jugak

    ReplyDelete