create your own banner at mybannermaker.com!

19 September 2010

keje..keje..keje...

raya da seminggu berlalu....ini bermakna cuti pn da hbs..n kena start keje dah...dgn penuh smgat aku bgn pg2...bersiap2...cari2 pendrive aku x der..br igt adik aku pnjm..siut tol x hantar..cm ner aku bt keje tnpa pendrive aku tu..sume keje aku save dlm tu...mengamuk aku pg2..terus drive laju2 g amik kt umh sewa dia..da la jem teruk sb aku lewat...sib bek bos x der ms ak smpai kt balai..perut lak meragam jer.huhuhu....tiba2 aku pelik jer koperal ckp ngn aku smbil menggelembungkan pipinya...rupanya dia perli aku pipi aku makin tembam..makin debab2 katanya..siut jer.tau la smgu x jmpa aku..ok, x per..nt aku diet arr...uuwwaa...msk hari ke 2 keje, eemmm...kl da namanya polis...dr atas smpai bwh tgk aku kot...leh perasan lak ak pkai mekap baru,bedak baru.lipstik baru...blusher baru...siap suruh aku ckur kening bg lg lawa..mslhnya lawa ker aku???hahahaha...aku pakai eyeliner ngn maskara pn dorg leh perasan...mtg2 la aku sorg jer perempuan kt balai nih...dorg dok fokus kt aku jer...pstu leh plak koperal tu citer psl masak2..soalan pertama dia tnya aku blaja msk x..of cos la x,ak kan pemalas,sume hrpkan mak aku jer...hihihi..sori mom...dari sup,nc grg,mee grg,mee celup...mcm2 la dia dk bg resepi...harap2 melekap la dlm kepala otak aku nih..tq so much koperal mie...insyaallah akan sy praktikkan bila sy kawin nanti..heheeheheheh....tp..ada ke org nk kawin ngn aku???uuuuwwwwaaa.......

No comments:

Post a Comment