create your own banner at mybannermaker.com!

26 September 2010

25 Tahun dah...


hepi besday to me..may Allah bless me...giving me happiness...huhuhu...26 September 2010,genap la umo aku 25 tahun...eemmm,da tua rupanya aku.hehehe,xper asalkan jiwa sentiasa muda...time kasih sume kt kawan2 aku yg sudi wish besday aku kt wall fb...tp x der pn wish dari some1 special..sb aku da x der some1 special pn skang...uuuwwaaa..cedihnya...bgn pagi td dpt wish dari kwn2 pn da bt aku hepi...n ptg g makan satar n kuew tiew sup kt pantai dasar..tq so much to woreh sb blnjo..hahahah..tp x der hadiah ke utk besday ke 25 aku nih?adoiyai ciannya..ni yg susah kl x der pakwe,,x leh nk pow..hahaha.tp rasanya ada org janji nk bg hadiah,tgu org tu balik 29hb nih,jeng2,,,teringin plak nk mkn kek favorite aku nih,apa lagi kl x blackforest cheese cake..tp nk beli 1 biji tu RM70+..mhl siut..kl nk beli 1 slice mana leh...x kan aku nk mkn sorg2..uuuwwaa..terpaksala lupakan hasrat...nanti la kl kuar lepak2 ngn sabariah ke,leh ak beli n mkn kt secret tu terus...


No comments:

Post a Comment