create your own banner at mybannermaker.com!

14 November 2010

4hb November 2010

1 tarikh yg aku rasa tarikh keramat bagi aku...Ya Allah,dugaan apakah ini..kau berikan aku kebahagiaan namun kau tarik balik dlm sekelip mata...Kau temukan aku dgn seorang insan yang bernama Mohd Jasril dan kau biarkan aku jatuh cinta kepada lelaki itu...namun sekelip mata dia meninggalkan aku..mengapa Ya Allah...namun aku tau,hanya Kau yang Maha Mengetahui segalanya...Aku pasrah..segalanya telah tersurat...aku tahu dia bukan yang terbaik buat diriku..pasti akan ada insan lain untuk aku...segala2nya akan menjadi pengajaran utk aku tempuhi hari2 yang mendatang...supaya aku lebih berhati2 mengenali hati budi lelaki...betapa didunia ini sudah kekurangan lelaki yang baik..dan aku juga bukan lah perempuan yang baik...namun aku sentiasa berdoa kepada mu agar aku dipertemukan dengan lelaki yang jujur dan ikhlas menyintai aku..dan boleh menerima aku seadanya aku...

2 comments:

  1. Sabar ye Fizah.Dugaan Allah SWT.
    Semoga dipertemukan dengan lelaki yang lebih baik untuk Fizah.

    ReplyDelete
  2. thanks yatie..smoga ada yg lbih baik dari dia..

    ReplyDelete