create your own banner at mybannermaker.com!

08 December 2010

salam maal hijrah

1 muharam sudah berlalu..kita kini sudah berada di tahun baru islam....xlama lg akan menyusul tahun 2011 plak.arghhh..sudah hampir setahun berlalu..betapa cepatnya waktu berputar..sudah 7 bulan aku bekerja di kampung..semoga tahun baru nih,akan ada kebahagiaan untuk aku ya allah..andai jodoh aku dengan dia, satukan lah kami..aku mengharapkan restu dari org tua aku..tp setujukah mereka...aku amat menyintai dia ya allah..sudah lama aku menunggunya..bukan aku tidak mahu menerima cinta dari org lain..tp aku serik...selama ini aku mencari dan terus mencari..tp aku sudah penat dilukai..dan akhirnya aku menyerah kalah...mgkn dia mmg ditakdirkan untuk aku..kepada mak ayah aku,restu la hubungan kami..x semestinya aku x kan dapat bahagia jika ini kputusan yg aku bt..berilah aku peluang,,dan utk tahun baru ini,aku mengharapkan kebahagiaan akan ada untuk diriku nanti.amin

No comments:

Post a Comment