11 December 2010

Salam Pagi Ahad




salam pagi ahad sume,hari ini aku berjaya bangun pagi dan bersemangat pergi keje..huhuhu..jumaat dan sabtu tidak bekerja dan 2 hari berturut2 bgn lewat(sebelum kol 12 tgh hari),maka hari ini begitu liat nk bgn pagi...tp memikirkan tanggungjawab terhadap keje(padahal aku x der keje sgt pn)jadi aku berjaya smpai ke tempat keje pada pukul 8.15,da jadi habit la smpai tmpt keje kol 8.15..tp sebelum tu,g atm kuarkan duit dl,pstu beli bihun goreng n teh o beng as my bfast..n now sy berada di tempat keje iaitu (di bilik bos saya) sedang mengupdate blog ni,sb kebosanan telah melanda berikutan hari ini hari ahad so kawan2 sy kebanyakan nya cuti jadi x der yg sudi nk bgn awl utk berchat dgn saya...dan saya perlukan kawan baik saya iaitu neney shahfinaz dan aziana azmi ok..dorg jer yg sudi lyn sy chat sbnrnya..huhuhu.

2 comments:

  1. dun wory yang..kan aku keje hari2..so aku akan teman kan ko jugak..ngee
    ko pun mam tak ajak aku pun kan..sampai ati u..:(

    ReplyDelete
  2. huhuhu..aku x ajak ekk..lupa la yang..sori mori k...

    ReplyDelete