11 December 2010

N.I.G.H.T.M.A.R.E



ok,tajuk di atas mmg menakutkan (4 me)...hari ni nk kongsi ngn kawan2 pasal mimpi yang menakutkan..sejak dari kecil,masa umor dalam 9-10 tahun lebih kurang,aku slalu dapat mimpi aku seorang diri berjalan di atas hamparan kain putih yang amat luas,seakan2 aku berada di udara dan kain putih itu berombak2...amat penat berjalan kerana tidak tahu arah tujuan dan sampai 1 ketika kain itu berombak dengan kuat dan seakan2 ingin menggulung aku dari arah belakang..semakin aku lari semakin dekat gulungan kain itu,seakan2 ombak yg ingin menghempas pantai...dan bila tersedar aku menangis dan berpeluh2..terasa badan amat2 penat..mimpi itu hilang bila aku meningkat dewasa...dan sejak kebelakangan ini aku bermimpi pasal sungai yang luas,sungai itu mempunyai sebuah jambatan yg sgt kecil,dan aku berada ditengah2 jambatan itu utk menyeberang,namun tiba2 air sungai itu bergelora,melimpah2 ..aku hanya mampu menangis dan terus cuba untuk menyeberang sungai itu walaupun air semakin naik da mengenai kaki ku...dan akhirnya aku terjaga dengan badan yang menggigil,berpeluh dan menangis!!!kl la aku da mengtafsirkan mimpi aku tu...bukan untuk mempercayai benda2 karut,tp bila mimpi itu terlalu kerap aku alami,aku menjadi tertanya2...

3 comments:

  1. aku pun pernah mimpi cmtu yang..ingt lagi time tu aku rase rindu sangat kat mak aku..ptg tu time aku tido tibe2 mak aku dtg dalam mimpi..seronok sangat dpt jumpa dia..pastu tibe2 dia nak pegi tinggalkan aku..time tu aku nanges giler2..tibe2 akak aku kejut sbb aku nanges time tido sampai teresak2..:(

    ReplyDelete
  2. ye ke yang...tp mimpi aku tu kerap sgt yang...time kecik2 dl mmg kerap gler mimpi yg kain putih tu...yang psl air tu pn sama..kdg aku mimpi banjir yang besar,aku sorg2 naik perahu kt tgh2..x de sape pn...sgt2 menakutkan

    ReplyDelete
  3. ko tak tnye sape2 ke ape mksud mimpi ko..yela, kalu dah kerap sangat kan..

    ReplyDelete