create your own banner at mybannermaker.com!

12 December 2010

Selamat Hari Jadi AYAH,ADIK DAN MAK


hari ni 13 Disember 2010....hari jadi ayah aku yang ke 53 tahun...esok 14 Disember 2010 plak hari jadi adik aku Salma yang ke 23 tahun...dan 19hb plak tentulah hari jadi mak aku yang ke 51.....wah, 3 org skali smbut besday bulan nih...maknanya aku kena sediakan 3 hadiah..uuwwaaaa....pokai2...plan mcm nk bt besday party jer...eemmmm mgkn 24hb nih kot sb jatuh hari jumaat dan time tu pn gj da msuk..plan nk beli kek secret recipe, chocolate indulgence ...sedap gler la kek tu..tp kira bajet mcm x ckup jer.nak kena belikan hadiah lg utk dorg..adoi,pening2...tp akan diusahakn..asalkan mereka bahagia..wlpn hari jadi aku x der sape pn nk sambut kan..sob..sob..sob...sedey ooo...hadiah pn x dapat..hadiah untuk mak,da tau dah nk beli apa...untuk ayah slalu jadi mslh sb x tau nk beli apa utk dia..thn lepas da beli kemeja..thn nih x tau la nk beli apa plak..utk sis,eeemmmm....xnak beli boleh???hahahahah...to my abang n my sis in law,leh x sponsor kfc untuk besday party tu nanti??giler la siap bt request kt dorg..oh yer,baru teringat, 22hb jugak besday some1 special...tp hadiah untuk dia da beli awl2 hari tu..nak kek jgk ke?tpksa la beli 1 slice kek secret recipe..RM7 jer lebih kurang..apa2 pun selamat hari jadi to my dad,mom,sis n my love..syg sgt kt korg sume!

3 comments:

  1. besday aku ko tak ingt pun...huh~!!

    ReplyDelete
  2. aiyok..cm ner leh lupa nih..hahahaha..banyak sgt besday bulan 12 nih...tp hadiah da dapat kan??dan aku org 1st yg bg hadiah itu..huhuhu

    ReplyDelete
  3. hahaha...tau tkpe. seb baik ko dah bagi hadiah awal.kalu tak kecik ati aku.cmne ko nak besar kan balik..ngee

    ReplyDelete