30 December 2010

Welcome 2011


Selamat tinggal 2010 dan selamat datang 2011...kl da msk tahun baru nih,msti rmai yg da psg azam baru...aku pn mcm tu jgk..tp banyak la azam thn 2010 ni yg blm tercapai...xper lah,mana yg blm tercapai tu,aku carry forward la ke tahun 2011.hihihi...so flashback azam tahun 2010 aku...

Azam tahun 2010....

pertama sekali aku ingin sgt melupakan dia yg telah byk menghancurkan hati aku...(msh x dpt lupakan dia sb lov him so much!)
kedua, aku ingin sentiasa gembira,,,semoga kesedihan dan kelukaan yg aku alami tahun 2009 kan pergi..(alhamdulillah sepanjang 2010 nih banyak kegembiraan dan kebahagiaan...)
ketiga, aku ingin menggembirakan hati kedua org tua ku..(sedaya upaya cuba utk gembirakan dorg...)
keempat, aku ingin kumpul duit, nk beli kereta..hehehe.(da beli, viva elite,ok la tu..)
kelima, nk kuruskan badan..emmm, nk turun kan sehingga 10kg..leh ke?huhuhu..(tidak berjaya sama sekali kerana bukan turun 10kg pn tp makin naik 5kg!)
keenam,nak kawin..hehehe.tu pn kl ada calon..smga aku akan jmpa org yg btl2 menyayangi aku..amin(blm bertemu jodoh)

ni plak azam tahun 2011 aku..(amik azam 2010 yg blm tercapai)

azam pertama: masih mencuba untuk melupakan dia ..tp ttp sygkan dia..susahnya!
azam kedua: nak kurus la..huhuhu..skang berat dekat 60kg dah..kena turunkan jgk sb kaki da sakit kl jalan..badan x balance sb kaki saiz 4 jer..
azam ketiga: sambung blaja..da register utk smbg degree secara PJJ kt USM..insyaallah awl bulan 3 nanti dpt tau keputusan.harap2 dapat..
azam keempat: msti lah kawin.huhuhu...terlalu awl untuk berkahwin bulan 2..so ditangguhkan ke bulan 6..itu pn kl my parents setuju ngn pilihan hati..tp rasanya dorg x kan setuju.apa2 pn restu ibu bapa tu penting...

aku rasa azam ni penting jgk sb sekurang2nya kita tau apa yg kita nak dan kita akan cuba dapatkan..ada kawan aku pnh ckp dia x suka ada azam bla tahun baru..mgkn dia ada sebab tersendiri..apa yg penting kita berusaha...tercapai atau x azam kita tu,blkg kira lah kan..kl tercapai alhamdulillah..kl x tercapai kita msh blh mencuba tahun berikutnya...

2 comments:

  1. Salam..jah ku syg..smoga apa yg dihajatkanmu tercapai..Amin..:)

    ReplyDelete
  2. Happy new year my bff...aku suka azam ko pasal kawin tu. yela, umo mcm2 kite ni dah patut kawin..cume tkde jodoh lagi kan..aku doa kan ko jadi kawin bulan 6 ni..yang penting restu keluarga..walau cmne pun jangan berpaling dengan keluarga..pasal berat tu jangan risau la.pasni ko kena rajin2 g jogging bukan kuak lentang atas katil..ngee kang tak muat baju pengantin cmne kan..~

    ReplyDelete