create your own banner at mybannermaker.com!

04 January 2011

semangat yang hilang

xtau la ada kena mengena ngn tajuk di atas @ x...hari ni 4hb Jan 2011..sudah 4 hari kita berada ditahun baru..permulaan yang tidak baik bagi tahun 2011,bila ptg semalam kete aku dilanggar dari belakang dengan kuatnya...terasa pening yg amat,mata berpinar2..tp sempat tgk no plate kete tu sebelum kereta itu memecut dgn lajunya..yupp,,langgar lari..damm it..celak mata menjadi ganti pen dan sempat aku tulis no plate kete tersebut...lama aku dlm kete tu,terkejut dan....menangis..badan menggigil..selepas 15 minit baru aku berani kan diri utk ke ipd.kol koperal balai tmpt aku keje,then dia dtg ipd terus teman aku bt report.tanpa segan silu menangis teresak2 di depan dia..kl la pkwe aku yg ada kt depan time tu,mmg aku peluk laju2.hhuhu...kete x teruk,cuma calar..tp hati agak terluka sb bumper depan pn aku x repair lg(dl pernah langgar sebuah myvi hitam)..ap blh buat,sudah nsb..rmai yg ckp aku bwk kete cuai..tp aku rasa da berhati2 bwk kete.lepas kejadian aku langgar kete org dl,siyes aku da x berani bwk kete laju2..dan mgkn disebabkan terkejut dgn kejadian smlm,aku selsema..(ada kena mengena ker)..mgkn la..terasa seperti ilang semangat terus..terasa fobia utk bwk kete,tp kena kuatkan semangat..aku da la keje jauh,kl x bwk kete,nk g keje ngn apa.bas mana ada nk ke tempat keje aku..(rasanya da bertahun2 aku x naik bas)...td mak ckp dia penat sgt kt kdai..adik aku plak x nk g tlg..yg laki ada banyak keje sek..sib bek ada adik lg sorg.ntah la,sejak akhir2 ni aku sgt2 mls nk g kdai mak aku,tlg dia..balik keje msti badan rasa x bermaya,penat setelah drive selama sejam lebih menempuh jem..(mcm bwk kete manual je)..mak..maafkan anak mu...fmly aku xtau lgsg aku kena langgar..x der sape yg perasan kete aku calar..

No comments:

Post a Comment