14 January 2011

Jalan2 wit my nephew...

Semalam Jumaat, 14 Januari 2011..pagi2 lg akak aku kol suruh g amik si Balkis n Aisya kt umah dia sb Balkis aka Kakak mengamuk nak g umah tok ma dia..abg ipar aku cirit birit dan sedang tido so akak aku x berani nk gerak ajak g umah...aku pn g la amik anak2 buah aku nih..then petang nya adik aku ajak g pantai irama, Bachok..igtkan nk bawak kakak jer tp cian lak kt adik (aisya) sb dia bukan main seronok amik baju cantik suruh aku pakai kan..smbil angkat2 tangan dia suruh aku dukung..mmg x smpai ati sb dia sgt2 comel..so bawak la kakak ngn adik tu..kakak cakap dia nk g pantai air..(sebenarnya dia nak cakap g pantai main air..) bila sampai kt pantai tu tiba2 jer ada roadblock dkt ngn parking kete..terkejuk mak..sib bek smpt pkai safebelt..kl x mmg kena saman la..ada la beberapa mat2 motor kena saman..orang ramai gler sb hari jumaat kan..lg pn lepas hujan berpanjangan,skang da tiba musim kemarau..hihihi..ombak pn da x kuat mcm hari tu..ktrog lepak la kt tepi pantai tu, smbil makan keropok lekor..best woo..yang si kakak nih beria jer nak g pntai air, tp bila tgk ombak dia takut rupanya..siap lari2 bila air tu nak kena kaki dia..tgk budak2 lain bukan main mandi laut..si adik pn sama gak, penakut air,,wlpn dia atas dukung tp tiap kali ombak hempas pantai, dia mcm nak panjat2 jer aku nih..naik rimas lak aku..tgk la muka dia tu,sedih jer..sb takut org letak dia dlm air kot..lepas tu ktrog g pntai kemayan lak..kt c2 lg best nak lepak..ada taman permainan..apa lagi suka la si kakak nih..adik mcm biasa lah x nak berenggang lgsg ngn aku..aku da lenguh gler asyik kena dukung dia jer..adik2 aku nak dukung dia x nak..pstu g minum, aku order la megi sup sb lapar gler..lama gler tgu,jam pn da kol 7, dkt nak maghrib dah..so ktorg blah jer la after bayar..mmg dia x buat lg megi aku tu kot..lantak lah..sape suruh lama sgt masak..da la nak amik order pn lama gler..berejam tgu..lepas tu balik kakak ngn adik msg2 da penat.yang adik siap tertdo..





susah gler nak amik gambar ngn si Balkis nih..

juz 4 u Putri Balkis & Putri Aisya

rilek jer main, tp bila air naik bukan main menjerit takut air

Aisya plak x hbs2 takut ngn air..smpai x nak pandang pn kt depan

haahhaa..da mcm mak dorg dah aku nih



pose terbaik yang Aisya bagi..comelkan?tp cik ngah dia lg comel kot..ngeh2

berat tu dukung Aisya even dia kurus..tgk, smpai senget2 cik ngah dia..

chubby,kakak,wati,aku n aisya...

balik umah dekat kol 8..hihihihi...then sb kan penat mendukung si aisya ptg tu,mlmnya aku tdo awl gler..x smpt nk berfacebook tau...

No comments:

Post a Comment