create your own banner at mybannermaker.com!

13 January 2011

A NEW PET AT HOME....


nak bercium ke apa nih??x senonooh tol la!hahaha




caya lah, 2 entry 1 malam aku update!hahahah...ptg td adik aku beli pets, name ARBOK..nama saintifik nya guineapig x silap aku..dgr nama cm aku bela binatang yang kena samak jer kan..tp pets nih comel sgt..mula2 nak suruh dia belikan arnab coz anak buah aku tu suka gler la ngn arnab..but pkwe adik aku nih suggest adik beli arbok nih...RM50 sekor, tp dijual sepasang so sumenya RM100 la pakej skali ngn sangkar n makanan,,(siap ada kuaci lg,)..adik aku bagi nama victoria dan beckham..hahaha..gler x hengat ah nama..gempak..arbok nih nampak jer comel,tp liar jgk..sekali pegang terlepas mmg kena kejar arr.laju gler dia lari..da mcm tikus...bila pegang n usap2 ckit,lama2 jinak..bestkan..x sabar nak tgu si Balkis n Aisya datang umah nih,,bagi dorg tgk.msti seronok gler ar..hihihi...

p/s: tq zamir coz btl kan nama arbok nih..leh plak tersilap.ahaks

No comments:

Post a Comment