14 February 2011

nape awk slalu sakitkan hati saya??

nape awk slalu menyakiti hati saya???

awk tau x sy slalu menangis disebabkan awk????

awk tau kan sy pernah sakit disebabkan awk 1 masa dulu? dan sekarang mungkin awk nak sgt tgk air mata darah saya...

sy x tau sampai bila awk nak sakitkan hati sy mcm nih...kdg2 sy rasa sy da penat sgt..sy da lama bersabar dengan awk..sy da lama tgu awk tau..biar banyak mana pn awk sakitkan hati sy,sy ttp syg kan awk wlpn sy merana dgn perbuatan awk..sy x mintak banyak pn awk,ckup la kl sesekali awk pedulikan saya,awk bg perhatian kt saya..bila sy perlukan awk,susah benar awk ada disisi saya...awk kata awk sygkan sy,tp btl ke awk?kl awk btl2 sayangkan sy,nape awk sanggup biarkan saya menangis mcm nih?nape awk sanggup biarkan jiwa saya mati 1 ketika dl???awk tau x setiap kali awk sakitkan hati sy,setiap kali air mata sy gugur, setiap kali itu jgk la sy berdoa semoga Allah jauhkan awk dari sy..sy berdoa ilangkan terus perasaan sy terhadap awk...tp smpai skang doa sy itu masih x dimakbulkan...


Puaskah kau lukaiku
Puaskah kau sakitiku
Puaskah khianatiku
Puaskah hoo.. Sayangku

Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakanku
Setelah kau dapatkanku

Reff:
Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai

Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tega khianatiku

p/s: sebab awk x pernah tgk sy menangis di depan awk, sy seorang yang memendam perasaan..sy xkan terluahkan dgn kata2 apa yang sedihkan,biar saya sesedih mana pun,tp bila saya tgk awk,ilang semua kesedihan tu.awk tau x betapa pentingnya awk dalam hidup sy??sy x blh kehilangan awk..

2 comments:

  1. uwaaaa......aku rase nak nangis pulak yang...
    nape dia tipu tipu ko lagi..dahla lagu ko sedih..ape2 pun sabar ye yang...baru sikit dugaan tu yang..

    ReplyDelete
  2. mmg lagu tu menggambarkan kesedihan aku yang..x hbs 2 dia nk tipu aku kan..ni bukan ckit dugaan yang..dia da bg aku dugaan plg besar 1 masa dl..

    ReplyDelete