create your own banner at mybannermaker.com!

02 March 2011

Tuhan Berikan lah Aku Cinta.....

sudah agak lama aku menyepikan dari dunia blogger ini..ketandusan idea dan mengambil masa utk memujuk hati....2 tahun dipenjara janji...janji2 yg palsu...angan2 ku musnah sama sekali...aku terlalu banyak mengharap...sehingga aku rasa sgt teruk dikecewakan...skang aku rasa free...da bebas dari penjara cinta yang penuh kepalsuan....namun bukan bermakna aku serik utk bercinta...aku masih mengharap cinta sejati dtg kepada aku..utk mencari teman sgt mudah..tp utk mencari org btl2 cintakan kita,sgt payah..namun,aku masih mengharap, 1 hari nanti,tuhan berikan aku cinta itu...agar aku blh bahagia seperti org lain...


Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

~Tuhan berikan aku cinta-Ayushita~

No comments:

Post a Comment