create your own banner at mybannermaker.com!

02 April 2011

jelas sudah pandanganku....

sila abaikan gmbr lg 1..xtau cm ner leh terupload gmbr yg sama...xleh nk delete plak tu..hehehe..

so..cntik x spek sy...my new image?huhuhu..ok la...tp rmai yg ckp mcm ckgu...cm og tua pn ada..uuwwaaa....


hehehe....sudah lama aku kerabunan...padahal power x sebanyak mana pn dan kerabunan x teruk mana pn...tp mata aku sebelah kiri silau..sebelah kanan rabun....akibatnya aku terpaksa berhempas pulas ketika drive waktu panas terik dan waktu malam....actually aku da bt spek dl,tp aku cuba menjadi anak yg baik bila spek mummy kesayangan dan kecintaan aku ilang..so aku bg jer spek aku yg brand Bonia dan comel itu kt mummy aku..so sad,tp dia lebih memerlukan..dia kata spek tu ok jer bila dia pkai cuba x der rabun dekat so kl dia nk membaca dia x kan blh pkai spek aku itu...dia juz pkai time nk drive...sama r cm aku.hehehehe..so bila g kbmall wit my bff hr tu,kbtln time tu cuti sek dan promosi kt kdai spek,aku pn nga ada duit wlau x banyak..so i grab la,but wit shades skali.ahaks..gedik gler nk pkai shades...kali ni brand pilihan GUESS......sib bek ada less smpai 50%..so kira berbaloi la aku beli sb nga x brapa nk ada duit kan...kini pandangan ku sudah kembali jelas..hoyeeyyyyyyyyyyy.....

No comments:

Post a Comment