create your own banner at mybannermaker.com!

02 April 2012

April...ku mengharapkan keajaiban dan kebahagiaan...


Kenapa April?? sebabnya seseorang telah berjanji kepada aku pada bulan April ini, dia akan menyelesaikan semuanya. tetapi semuanya masih kabur...aku msih menunggu..dengan penuh harapan..walaupun aku sendiri begitu takut untuk berharap..namun x salah aku menunggu..sekurang2nya aku berusaha untuk kebahagiaan aku sendiri..kl dl aku menyerah, aku redha dengan takdir yang sudah ditentukan untuk aku, aku cuba lari dari dia..namun dia masih bersama aku..kami seakan2 tidak dapat dipisahkan lagi..apakah ini juga takdir?orang kata, jika kita menyintai seseorang, lepaskan dia pergi..jika dia mmg ditakdirkan untuk kita, pasti dia akan kembali mencari kita..aku pernah melepaskan dia..walau berat ku rasakan, namun aku redha..aku cuba untuk menjadi insan yang setabah mungkin, biar pun beberapa kali aku tersungkur dalam meniti hari2 yang kulalui tanpa dia..sedangkan ketika itu dia begitu bahagia bersama insan pilihan hati nya..namun akhirnya dia kembali, menghulurkan tangan, memapah aku untuk kembali bangun, meniti hari2 bahagia..sungguh, aku terlalu bahagia bersamanya, tetapi dalam masa yang sama aku masih bersedih, aku masih takut yang dia akan meninggalkan aku lagi suatu hari nanti..walau dia telah berjanji...namun itu semua Allah yang tentukan..kita sebagai manusia hanya mampu merancang...wahai seseorang yang sangat aku kasihi, kota kan lah janji mu itu, kerna aku tidak tau sampai bila aku akan terus sabar menanti..aku hanya mampu berdoa, semoga Allah permudahkan segala urusan kita kelak..

No comments:

Post a Comment