create your own banner at mybannermaker.com!

03 December 2011

berakhir sudah kebahagiaan


Januari 2011,permulaan tahun baru dan membahagiakan untuk aku...perkenalan dgn dia amat2 menggembirakan...jiwa aku yg dl mati,hidup kembali..wlpn aku tau dia sudah berpunya,tp ntah kenapa aku jatuh cinta kepadanya.aku tau,aku x patut ada perasaan begitu...dia juga seolah2 menyukai aku.bermula dari first date...sejak hr tu,kami mula rapat...dan kami x sedar kami sudah dilamun cinta..aku xtau berapa dalam cinta nya kepada aku sb dia juga mencintai org lain.namun,cinta aku hanya lah pada nya...terlalu cinta!Mohd Haidar bin Abdul Majid..lelaki yang tlh menghidupkan jiwa aku...setelah apa yg aku sudah lalui selama ni...terasa seperti mati hidup semula..cinta itu sgt menyakitkan..namun cinta juga sgt membahagiakan.terima kasih kerana sudi menyambut hari lahir ku yang ke 26,kek itu sungguh cantik..wlpn dlm hujan,tp ttp romantik..hampir setahun berlalu...terlalu banyak kenangan yg kita tempuh bersama..

3 Disember 2011, ku mengharapkan kata2 mu itu hanya sebuah mimpi...aku cuba melelapkan mata,dgn harapan bila aku bgn keesokkan harinya,aku hanya bermimpi..mimpi ngeri.namun,puas aku cuba melelapkan mata,ttp tidak berjaya...aku hanya mampu menangis dan terus menangis...sebuah hakikat yg aku harus terima.diri mu bakal menjadi tunangan orang..Ya Allah,beratnya dugaan mu ini....aku mengharapkan kebahagiaan ini akan berpanjangan,,namun aku silap...kau lebih mencintai perempuan itu...yg lebih dl telah mencuri hatimu...aku bingung...kau tidak akn dapat ku miliki lg..hatimu milik dia..xlama lg diri mu jgk akan dimiliki...alangkah bahagia nya dirimu sayang...sedangkan aku, harus menderita bersama sisa2 kenangan yg telah kau tinggalkan...oh tuhan,aku sudah tidak ada kekuatan lg..aku ingin rebah,aku ingin tido,aku ingin pejamkan mata ku,supaya aku tidak lagi dpt mengingati dia.

aku sudah hilang semangat..kerana dia...kehilangan org yg kita syg sgt2 menyakitkan..suatu ketika,kita pernah ke masjid kristal di terengganu.aku pernah berdoa di masjid itu,semoga Allah berikan aku kebahagiaan bersama dia,kebahagiaan yg berpanjangan.aku ingin dia menjadi milikku...namun doa ku tidak dimakbulkan...dia tidak lg menjadi milikku...aku harus melupakan dia..selama-lamanya..aku tidak pernah upload gambar2 aku bersamanya....biarlah kali ni,aku abadikan gambar kami di sini...

No comments:

Post a Comment