create your own banner at mybannermaker.com!

08 July 2009






















Ni la gambar2 anak buahku yang comel2..hehehe, x malu puji ank buah sendiri..anak abang aku namanya nur alya batrisya..anak akak aku namanya putri balkis bazlina..alya da nk msk setahun 13.7 ni..balkis plak 01.08 ni baru msk setahun..da pndai bertatih...dua2 sama2 nakal.mak bapak dorg hantar dorg kt nursery yg sama.kata ibu yg jaga dorg kt nursery tu, alya n balkis ni nakal sgt2..asyik nk bercakar jer..muka dorg slalu calar2 jer sb kena cakar..bulan 11 ni balkis akan dapat adik..so skang ni ktorg da x pgl dia adik dah,da kena panggil kakak..tp perangai dia makin mengada2 skang, mtg2 la nk dpt adik..alya plak nakal x hbs2,pantang dapat enset aku msti dia nk tekan2.da puas dia tekan dia baling jer,,sib baik x rosak.kl anak sendiri aku da cubit2 da, sib baik anak buah,huhuhu..rindu sgt kt anak buah aku yg 2 org tu...bila la nk balik kg.huhuhu






No comments:

Post a Comment