create your own banner at mybannermaker.com!

23 January 2011

bad mood..

ntah nape la hari nih aku rasa bad mood gler..(padahal da tau dah sb PMS)huhuhu...bgn pg tiba2 rasa sgt2 x bersemangat nk g keje..siap lepas mandi leh msk balik dlm selimut..then kol 7.15 a.m bgn bersiap n g keje..jalan plak jem..perasaan sgt2 sedih di tgh kesesakan lalulintas sehingga menitiskan air mata..xpnh aku ada perasaan mcm nih di pagi hari...apa kena ngn aku nih..rasa nk patah balik umah,x nk g keje.tp atas rasa tangunggjawab aku terhadap keje aku,aku teruskn jugak..sblm tu aku sempat msj kwn aku..oh ya,dl exbf n now he stil be my frenz...pendek je aku msj dia..sy ada prob..then dia reply,ok jap g sy kol..smpai tmpt keje dia kol aku..bila dgr suara dia,mmg aku terus nangis laju2...1 benda aku sgt2 menyenangi dia adalah bila aku menangis dia akan ckp, ok la,menangis la sepuas hati,lepaskan sume yang terbuku dihati..tp janji lepas nih jangan nangis lg..sy x nak awk sedih2 mcm nih lg..sy akan rasa bersalah..kenapa awk msh amik berat psl sy?tp soalan tu dlm hati jer..x nk luahkan pn...so lepas nangis baru leh mengadu mslh aku kt dia..dia kata akn cuba tlg yg termampu..bukan mslh apa pn,cuma rasa sgt bosan,penat ulang alik tmpt keje yg aku rasa sgt jauh..aku mintak dia tlg aku,aku nk mintak transfer ke kota bharu..aku x kisah kl aku kena keje banyak janji aku ada kawan2,tmpt keje dekat..tp dia suggest aku mitak keje lain..katanya nk gunakan kable apa lah...time kasih banyak2 sb sudi tlg sy..insyaallah sy akan update resume sy,dan apply keje tu..wlpn x semudah yang disangka sb aku da keje gov..igt senang2 nk dpt keje lain,kecuali naik pgkt.tu pn ckup susah..tp aku sgt2 menghargai pertolongan dia..time kasih awk...time kasih sb sudi amik berat pasal sy dan sudi tlg saya,,xlupa juga my bff aka my yayang...sb pagi2 da dgr luahan hati aku..

2 comments:

  1. fizah..jgn sedih2 ye..
    ape pn hidup mesti di teruskan.
    insyallah smga dipermudahkan segala urusan :)

    'senyum....'tak oerlu kata apa-apa (^_^)

    ReplyDelete
  2. hehehehe..yer,,xmo sedih2..nt muka cepat kedut..da x cute dah fizah nih...tol x?hahahaha..perasan la plak...okies, da senyum (^_^)..tq yatie

    ReplyDelete