22 January 2011

D' Kantan + D' Klasik

apa nih??..cheese cake??...

n this?? banana split? oh no!...ktorg makan nih kol 12 tgh malam..bayangkan.huhuhu

jurukamera x bertauliah...apsal gmbr ni blurr??huhuhu

pose terbaik! tgk ar sape yg amik pic nih..huhuhu

kredit to ???tiba2 aku lupa sape yg amik pic nih..sabariah ker?

buat2 bz la tu time org nk amik pic dia..he is Dr Zamir...

n she is...her name is Sabariah...dia mmg penyabar orgnya..cute x?

minuman kami..i pnya of cos la yg kaler pink tu..yg tgh sabariah pnya, n zamir punya

yang ni credit to Dr. Zamir...nice pic!

Seperti biasa kl ktorg kuar cari makanan utk mengisi perut yang x berapa nk kosong,msti akan bergambar..so apa salahnya mskkan dlm blog sekadar utk tatapan sahabat2 ku..mula2 lepak kt restoran D'Kantan..menu mlm tu set mawar, ada nc putih,tmym,kailam ikan msin,aym black pepper n dessert(buah tembikai susu + nenas) n minuman plak, bandung ice blanded,nescafe ais, carrot susu..harga sume RM30++..lepas tu menyusul plak ke kopitiam D'Klasik..menu selepas itu adalah air 100+ ngn jus oren,,makanan plak konon nk yg ringan sb td da mkn yg berat2..order cheese cake + banana split.harga RM20++.hambik ko..ringan la sgt kan.hahahaha...apa2 pn enjoy sgt kuar ngn kak yah n zamir..thanks uols..cayang korang!

6 comments:

  1. wah bestnye cheese cake..banana split tu pun nampak best gak..huhu name pn mknan, sure best~!
    air kaler pink tuh air pe fizah?

    ReplyDelete
  2. heheheh..tu air bandung ice blanded jer yati...tp sedap sgt...fizah ni kl order air sume yg blanded

    ReplyDelete
  3. owh ice blended bandung..tak prnh dgr lak bfore nih..hehehe..nmpk cam best.

    ReplyDelete
  4. mmg best..heheheh..fizah 1st time minum masa mkn kt fendi ikan bakar.tp lg sedap sb ada aiskrim
    yang ni x der aiskrim pn..

    ReplyDelete