create your own banner at mybannermaker.com!

11 June 2011

sy sedih + kecewa.:(

Walau aku senyum bukan berarti...Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini....di jiwa ini,hampa...hidup ini mmg x leh nk lari dari masalah.kadang2 kita bahagia,gembira...namun kebahagiaan dan kegembiraan itu selalunya x berpanjangan..pasti ada saja dugaan yg bakal kita tempuh...diri ini juga tidak pernah lari dari menghadapinya....walaupun aku tersenyum,namun terlalu banyak kedukaan dan kelukaan yg aku pendam dlm hati ini...aku pikir aku sudah banyak berkorban untuk org2 kesayangan aku...namun,aku terlalu kecewa...sgt2 kecewa kerana aku merasakan tidak ada seorang pn yang menghargai setiap pengorbanan aku itu...aku tidak pernah minta dibalas..namun,aku juga punya perasaan....aku ingin dihargai..biar lah aku mengundur diri...membawa hati yg ckup terluka...bukan bererti aku ingin melupakan,melepaskan semua tanggungjawab aku.tapi aku terlalu kecewa....

No comments:

Post a Comment