create your own banner at mybannermaker.com!

06 August 2011

RAMADHAN DATANG LAGI...:)

BISMILLAH....

Alhamdulillah,ramadhan kembali menggamit seluruh umat islam di atas muka bumi ini untuk mengerjakan ibadah puasa...bersyukur padamu Ya Allah,kerana skali lg aku diberi peluang untuk menunaikan ibadah puasa ini..apa yang paling menggembirakan adalah dapat berbuka bersama-sama keluarga tersayang.walaupn berbuka dlm suasana yg sederhana,namun nikmat kekeluargaan itu sgt2 besar...xmungkin dibeli dgn wang ringgit...aku sgt2 menghargai detik2 itu.yang pastinya aku masih berkesempatan berpuasa sebagai seorang yang SINGLE.huhuhu,yer la,selagi belum bergelar isteri,selagi itu lah aku mempunyai kesempatan utk berpuasa dgn keluarga aku..bila sudah bergelar isteri,mgkn situasinya agak berbeza...cuma kali ini 5 hari aku berpuasa di rumah sewa aku,bersahur dan berbuka bersama dgn teman serumah aku.bila hari khamis hbs jer keje terus aku balik umah keluarga aku..hari ini,sudah 7 hari umat islam berpuasa...selamat berpuasa dan sama2 lah kita menunaikan nya..perbanyakkan amalan dibulan yang mulia ini...

1 comment:

  1. Berbuka bersama 'keluarga besar', teman serumah dan 'keluarga kecil' mempunyai kenikmatan yg tersendiri. Namun kita pasti akan merindui saat berbuka bersama 'keluarga besar' itu. Enjoy the moment when u still have it! Selamat berpuasa kpd Jah & famili..

    ReplyDelete